fbpx

30% sleva na kuchyni

Dárek v podobě světel v hodnotě 10 - 20 tis. Kč

Objednejte se na konzultaci a 3D návrh Vaší kuchyně
ROZHOVOR

Jak dělat věci hezké a s přesahem?

Nejprve jako jednatelka Vitry vyhrála mezinárodní tendr a pak se vrhla do byznysu s kuchyněmi, kde vytváří kampaň, která má obrovský přesah. Do toho se stíhá starat o 2 malé děti a ještě pomáhá šířit úsměvy v nemocnicích. I tak by se dala v kostce popsat 39 letá Martina Zelingerová, která nyní přichází s charitativním projektem Kuchyně s úsměvem.

Celá kampaň spočívá v tom, že se Martina se svými 4 kuchyňskými studii rozhodla přispívat 2% z každé prodané kuchyně (platí pro Prahu Zličín, Čestlice, Liberec, Plzeň) na program Dr. Klaun, který léčí děti úsměvem ve 12ti nemocnicích a dodává sílu v těžkých chvílích, které děti prožívají. V rámci tohoto speciálního programu inspirovaného výzkumem Dr. Huntera „Flastra“ Adamse ve Spojených státech, pracuje tým nadšených klaunů ruku v ruce s lékaři a zaměstnanci dětských onkologických klinik a oddělení. Práce a výzkum Dr. Adamse si vysloužila celosvětový ohlas a byla zvěčněna filmem „Doktor Flastr“ s Robinem Williamsem v hlavní roli.
Podle vědeckého zjištění může radost a smích:
  • urychlit přirozené uzdravující procesy
  • pozitivně ovlivnit imunitní systém
  • stimulovat správné dýchání
  • posílit vůli k životu
  • uvolnit skryté uzdravující síly
  • pomoci snáze projít traumatem
2% z ceny
každé kuchyně po celou dobu, kdy tváří je Adriana a Luděk Sobotovi, věnujeme v rámci této speciální kampaně na program Dr. Klauna zastřešený nadací Chance 4 Children (z jedné prodané kuchyně jde v průměru 5000 Kč na nadaci což v praxi znamená rozveselení 300 dětí v našich 12ti nemocnicích v ČR.)
ROZHOVOR

Jak dělat věci hezké a s přesahem?

Nejprve jako jednatelka Vitry vyhrála mezinárodní tendr a pak se vrhla do byznysu s kuchyněmi, kde vytváří kampaň, která má obrovský přesah. Do toho se stíhá starat o 2 malé děti a ještě pomáhá šířit úsměvy v nemocnicích. I tak by se dala v kostce popsat 39 letá Martina Zelingerová, která nyní přichází s charitativním projektem Kuchyně s úsměvem.

Celá kampaň spočívá v tom, že se Martina se svými 4 kuchyňskými studii rozhodla přispívat 2% z každé prodané kuchyně (platí pro Prahu Zličín, Čestlice, Liberec, Plzeň) na program Dr. Klaun, který léčí děti úsměvem ve 12ti nemocnicích a dodává sílu v těžkých chvílích, které děti prožívají. V rámci tohoto speciálního programu inspirovaného výzkumem Dr. Huntera „Flastra“ Adamse ve Spojených státech, pracuje tým nadšených klaunů ruku v ruce s lékaři a zaměstnanci dětských onkologických klinik a oddělení. Práce a výzkum Dr. Adamse si vysloužila celosvětový ohlas a byla zvěčněna filmem „Doktor Flastr“ s Robinem Williamsem v hlavní roli.
Podle vědeckého zjištění může radost a smích:
  • urychlit přirozené uzdravující procesy
  • pozitivně ovlivnit imunitní systém
  • stimulovat správné dýchání
  • posílit vůli k životu
  • uvolnit skryté uzdravující síly
  • pomoci snáze projít traumatem
2% z ceny
každé kuchyně po celou dobu, kdy tváří je Adriana a Luděk Sobotovi, věnujeme v rámci této speciální kampaně na program Dr. Klauna zastřešený nadací Chance 4 Children (z jedné prodané kuchyně jde v průměru 5000 Kč na nadaci což v praxi znamená rozveselení 300 dětí v našich 12ti nemocnicích v ČR.)

Proč Martino spojujete byznys
a charitu a co to znamená v praxi?

“V životě mnoho dostaneme a proto bychom měli také dávat. A tak jsme hledali způsob, jak propojit byznys a charitu. V praxi to znamená, že pokud si člověk kuchyň pořídí u nás, pak můžeme dát společně a pokaždé, když náš klient v kuchyni bude, sem tam mu bleskne hlavou myšlenka, že právě jeho kuchyň pomohla rozesmát nemocné děti v době, kdy to opravdu potřebovaly a to myslím, že je hezké. V praxi 2% znamenají zhruba 300 rozesmátých dětí a práci pro 2 nové profesionálně zaškolené Dr. Klauny. A tak budete-li se rozhodovat o koupi kuchyně a budete mít chuť také pomoci. Pak Vás srdečně zvu na jednu z uvedených poboček, kde Vám profesionální designéři vytvoří 3D návrh Vaší vysněné kuchyně zcela zdarma.

Jak budete s kampaní seznamovat
Vaše zákazníky?

Směrem k veřejnosti a zákazníkům jsme požádali jako patrony úsměvu a celé kampaně Kuchyně s úsměvem, herce Luďka a Adrianu Sobotovi, kterým se koncept líbil a přijali ho. Je jsme na oplátku jednu z našich kuchyní nechali vybrat za to, že nás podpoří.

Co si o tom pomyslí veřejnost?
Nebojíte se takto otevřeně hovořit prakticky o barteru?

Jsou to skvělí lidé a udělali by to i bez kuchyně, ale pomohou nám akci zviditelnit a proto jsem na kuchyni pro ně jako dárek trvala. Myslím, že také lepší být transparentní než něco vymýšlet.

Proč jste si vybrala zrovna program
Dr. Klaun?

Sama mám 2 malé děti a pokud existují lidé, kteří mají povahu a dovednost na to, jít do nemocnice na onkologii a rozesmát dítě a pomůže pookřát rodiče, pak je to něco, co má za mě smysl podpořit.

Objednejte se na konzultaci a 3D návrh Vaší kuchyně

Jak budete s kampaní seznamovat
Vaše zákazníky?

Směrem k veřejnosti a zákazníkům jsme požádali jako patrony úsměvu a celé kampaně Kuchyně s úsměvem, herce Luďka a Adrianu Sobotovi, kterým se koncept líbil a přijali ho. Je jsme na oplátku jednu z našich kuchyní nechali vybrat za to, že nás podpoří.

Co si o tom pomyslí veřejnost?
Nebojíte se takto otevřeně hovořit prakticky o barteru?

Jsou to skvělí lidé a udělali by to i bez kuchyně, ale pomohou nám akci zviditelnit a proto jsem na kuchyni pro ně jako dárek trvala. Myslím, že také lepší být transparentní než něco vymýšlet.

Proč jste si vybrala zrovna program
Dr. Klaun?

Sama mám 2 malé děti a pokud existují lidé, kteří mají povahu a dovednost na to, jít do nemocnice na onkologii a rozesmát dítě a pomůže pookřát rodiče, pak je to něco, co má za mě smysl podpořit.

Objednejte se na konzultaci a 3D návrh Vaší kuchyně
3D vizuál ZDARMA